Skargi i wnioski informacja wraz z informacją o wniosku
Podstawa prawna:
1. Kodeks postępowania administracyjnego
2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Wymagane dokumenty:
Pismo zawierające imię i nazwisko, adres, treść skargi/wniosku, podpis
Sposób złożenia dokumentów:
Pismo można złożyć do dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku, od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00, a podczas jego nieobecności do wicedyrektora przedszkola lub drogą e-mail na adres: lidia.sadowska@pm4.pultusk.pl
Opłaty:
Brak opłat
Przewidywany termin załatwienia sprawy:
- do miesiąca, gdy wszczyna się postępowanie wyjaśniające,
- do dwóch miesięcy, gdy skarga/wniosek jest szczególnie skomplikowana.
Sposób zakończenia postępowania:
Zawiadomienie wnoszącego skargę/wniosek o sposobie załatwienia sprawy.
- wyczerpującą informację o sposobie załatwienia sprawy z odniesieniem się do wszystkich zarzutów/wniosków zawartych w skardze/wniosku,
- faktyczne i prawne uzasadnienie, jeżeli skarga/wniosek została załatwiona odmownie,
Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej - osoba, u której można uzyskać informacje na temat stanu zaawansowania sprawy:
Lidia Sadowska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku
telefon: 23 692 20 45
Tryb odwoławczy:
Postępowanie skargowe jest samodzielnym, jednoinstancyjnym postępowaniem o charakterze uproszczonym, które kończy się wydaniem zawiadomienia.
Dane kontaktowe:
Przedszkole Miejskie Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. R. Krajewskiego 3, 06-100 Pułtusk
telefon 23 692 20 45
e-mail: sekretariat.pm4@pultusk.pl
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2022-11-19 17:26:51
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-12-28 13:09:44
- Liczba odsłon: 712
- Historia dokumentu: